Summa sidvisningar

söndag 22 september 2013

Markisväv från 70-talet

Var på loppisrunda igår och avslutade på bakluckeloppis vid Solvalla. Där får jag syn något mycket snyggt nämligen markisväv gammalt men helt nytt på rulle från 70-talet. Kanske äldre. Tjejen som sålde iaf har en sida på Facebook får hon säljer dessa underbara. Hon håller normalt för 200kr per meter men om man uppgav mitt namn, Linda, skulle man få köpa för 100kr metern! Så skynda fynda. Ursnyggt att klä balkongen med!! Ni hittar henne om ni söker på Jennys 70-talstyger.

4 kommentarer:

  1. De är superfina, jag tog i dem för ett par helger sedan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de! Jag köpte det tredje från vänster i orange som får bli tavla tror jag.

      Radera
  2. Vi såg dom på Roslagsstoppen för några helger sedan och de är så snygga men tyvärr så vet jag inte var jag ska ha tyget :( så det blev inget köp.

    SvaraRadera